La meva llista de blogs

divendres, 19 de juny del 2015

US EXPLICO QUÈ SÓN LES MALETES


Ara que tinc el nou logo i ja m'he decidit a fer una pàgina web que s'està cuinant, he pensat que potser ja toca explicar una mica al detall què son les maletes aquestes de les parlo tant, oi? De vegades ens pensem que tots sabem de què parlem i no és així, per tant, us explico.

Lectors, al tren! és un projecte de dinamització de la lectura que ofereix maletes plenes de llibres a escoles, instituts, centres cívics, centres de psicologia, institucions i organismes que necessitin tenir assessorament de llibres infantils i àlbums il·lustrats sobre un tema en concret.

Un cop em dieu el tema que voleu treballar, us preparo una maleta plena de llibres i vinc i us els explico. De la selecció que jo he fet, podeu triar els que vulgueu adquirir per a la vostra biblioteca o classe i jo mateixa us els serviria i entregaria amb la factura corresponent emesa per la llibreria de referència que ens els serveixi. Bàsicament els llibres provenen de la llibreria Racó del Llibre de Rubí ja que és la llibreria a la qual segueixo vinculada i amb la qual col·laboro. 

Cal aclarir, però, que aquesta selecció que es fa no està vinculada a cap editorial en concret i que l'únic criteri a l'hora de fer-la és que els llibres siguin de qualitat, per la qual cosa, passen per un cribratge rigorós i selectiu, de manera que TOTS els llibres que hi haurà en la maleta tenen uns continguts literaris, artístics i educatius contrastats i fiables. Aquesta acurada selecció i els coneixements que es requereixen per a aquesta especialització i les hores de feina que comporta, no suposaran cap cost addicional al preu final dels llibres.
De maletes se'n poden fer de tots els temes que se us acudeixin: emocions, viatges, alimentació, discapacitats, diversitat, higiene, hàbits, treure bolquers, bullying a l'escola, pèrdua d'un ésser estimat, animals, còmics, humor, avis, arquitectura, art, poesia, teatre, família, mascotes, l'espai, la natura, el clima, les cases, un autor en concret, un il·lustrador, un estil d'il·lustració...les possibilitats són infinites!

El que necessiteu, amb un marge de temps de 15- 20 dies us ho tinc a punt.
Si us interessa només m'ho heu de dir i us ho preparo i vinc.
Si teniu qualsevol pregunta, no dubteu a plantejar-me-la.


Pugeu al tren?






El correu al que us podeu adreçar és:
montse@lectorsaltren.cat


De què voleu la vostra?


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada